Avózinha.Susto Posted October 28, 2004 Share Posted October 28, 2004 http://www.matthewbarr.co.uk/simpsons/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mack Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Eu sou a lisa eh eh! Isso é bom?! the unexpected visitor Link to comment Share on other sites More sharing options...
WhyNauthy Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Eu sou a lisa eh eh! Isso é bom?! é, eu tb!!! http://zallux.hi5.com ============================U ==========================N =========================i ==========================T =========================Y "...ZION TRAIN IS BURNING STREETS..." MENOG'S Web Page online now Link to comment Share on other sites More sharing options...
WhyNauthy Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 agora deu-me krusty the clown!! http://zallux.hi5.com ============================U ==========================N =========================i ==========================T =========================Y "...ZION TRAIN IS BURNING STREETS..." MENOG'S Web Page online now Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 im dr. HIBBERT dr. JULIUS HIBBERT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerogel Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Lisa Um dia ia eu na floresta, e apareces tu! Resolvi dar-te uma prenda... E que rica prenda! In the 60's people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take prozac to make it normal. Vamos todos tomar o ácido às 23:59 e não se esqueçam dos toalhetes húmidos para limpar as mãos depois dos camarões. Ignorando activamente: 9 users! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 bha Lisa mas o meu favorito é o Homer "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaya Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Marge Simpson hugsnkisses Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribolik Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Lisa Simpson??? mas que porcaria é esta?? não existe o equivalente masculino??? http://myspace.com/tribolik BREVEMENTE EM PORTUGAL DJ SPRiTZ... até te salta a tampa bookings spritz@live.com.pt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avózinha.Susto Posted October 29, 2004 Author Share Posted October 29, 2004 LOL eu sou o Ned Flanders!!! É personagem k eu menos gosto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
brigada Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
sophie Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 Homer simpson??!! :Lolol: jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien... mais l'important, c'est pas la chute c'est l'atterrissage... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cookie Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 Lisa Simpson!! Nada é permanente, salvo a mudança! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ohm_La_Da_Terra Posted November 1, 2004 Share Posted November 1, 2004 : Fernando Hood : Music Released .. Live Acts: Altering Perceptions http://www.myspace.com/alteringperceptions The Smiley Pixie http://www.myspace.com/thesmileypixie albums: "Free music for free people" ; "CHillout moods to urban grooves(soon)" Somethings Sacred (soon)" .. other performances: VJ Set (video animation) & Dj Set (Psychedelic Trance, Progressive, Ambient & breakBeat) .. Other Projects: Compilação "Transatlantic CHillout" www.myspace.com/transatlanticchillout Cosmic Fusion - Psychedelic Events in Ireland COSMIC FUSION - GALWAY IRELAND Goagadar Psy-Culture Magazine http://www.goagadarmagazine.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
akasha Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 lollol...deu-me a Marge Simpson...ehhehhe Cada um de nós é, no fundo uma ideia ilimitada de liberdade. Devemos rejeitar tudo aquilo que nos imponha limites. Link to comment Share on other sites More sharing options...
und3rgr0und Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 im dr. HIBBERT dr. JULIUS HIBBERT porra tb eu lol sou gordo nicotina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsale Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Sai mais uma Lisa para a mesa elastik! "Vive tudo o que puderes; é um erro não o fazeres. Não interessa tanto o que faças em particular, desde que tenhas a tua vida. Se não a tiveste, então o que tiveste? ... O que se perdeu, perdido está, podes ter a certeza... A altura certa é qualquer altura que tenhas a sorte de ainda ter... Vive!" Henry James Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 É uma Lisa para a mesa do canto e pode ser tambem um pires de tremoços. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganeisha Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 olhem...és mais uma Lisa <_< DJ Ganeisha Link to comment Share on other sites More sharing options...
flor Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Claro que eu só podia ser a Marge Simpson. SAVE WATER... Drink champagne !!! num sô flori qui si cheiri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avózinha.Susto Posted November 2, 2004 Author Share Posted November 2, 2004 Claro que eu só podia ser a Marge Simpson. Claro, pelo cabelo só podias ser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostly matari Posted December 15, 2004 Share Posted December 15, 2004 Lisa simpson dá kuase sempre isto pelo k vejo hehe THE MIND, the most powerfull strong on the universe Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 You are Lisa Simpson "I don't want your pity." Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRDINGDONG Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 eu respondi mesmo na pura...pois detesto confusões...é mesmo na boa... Não fiz o teste...mas sempre me identifiquei com o Barney, um dos meus modelos de vida, nada melhor que passar a vida ao balcão de um tasco a beber cervejas e arrotar que nem um doido! "A hippie is someone who looks like Tarzan, walks like Jane, and smells like Cheetah". foi pena os croquetes de soja estarem sempre esgotados Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psiconauta Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Lisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRDINGDONG Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Lisa Tens pinta disso "A hippie is someone who looks like Tarzan, walks like Jane, and smells like Cheetah". foi pena os croquetes de soja estarem sempre esgotados Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blisargon Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 /me Homer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psiconauta Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Lisa Tens pinta disso E eu a pensar que não se notava muito. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpas Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Lisa...nem um tostão Mas queria ser a Maggie Se queres que a Vida te Sorria, que tal começares por sorrir...?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snot cutebreakz Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Apu!! "flo flo quem ké flo?? sink ouiro!! sink ouiro!!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serrano Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Á quantidade de LISA's que aqui vai, este mundo vai ser um espectáculo hihi... Bota mais uma "Aprende como se fosses viver para sempre. Vive como se fosses morrer amanhã." (Gandhi) "Devemos deixar a nossa marca na vida enquanto podemos, para que não se feche atrás de nós sem um sinal da nossa passagem." (Karen Blixen) Have FUN! FUNFriends (funfriends3r@gmail.com) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WereBear Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Edna Krabappel Merda, queria ser o Mr. burns! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatshepsut Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 "DON'T DO THAT!" Marge Simpson Me www.playfilmes.pt Link to comment Share on other sites More sharing options...
razak ॐ Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 LISA ''imagination is more important than knowledge.'' ''the secret to creativity is knowing how to hide your sources.'' http://www.myspace.com/r4z4k Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiska Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Lisa Simpson!!Hehe!!k giru..kurto totil dela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Núbia Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Marge Simpson.. é bom ou nem por isso? Reconhecemos que a vida é uma teia de acontecimentos que se condicionam de modo inevitavel..há uma roda que une inexplicavelmente as pessoas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekas Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 sou quele simpson que ainda nao foi inventado @ ENERGETIC SYSTEM records @ MYSTICAL DREAMS PRODUCTIONS (dark partys) @ MOONBLAST PRODUCTIONS (psytrance partys) @ PLAY&PRAY (electro & dnb partys) @ DOUBLEFFECT (dj project: dnb/dubstep/reggae) next djset: BLISSFUL FESTIVAL / DEEP TRIP FESTIVAL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gz. Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Fiz 3 inquéritos diferentes,e neles sairam todos a Lisa. Pfff.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribas Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Homer Simpson :lol: My Hi5 MSN: pedro_kud@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pina Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Lisa... :) ॐ Somos apenas pessoas... mas são as nossas acções que nos definem... ॐ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SATYRICON Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 eu... Bart Simpson....cuidado com as traquinices vive a vida enquanto vivo, depois de morto nao vale a pena Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yara Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 "DON'T DO THAT!" Marge Simpson Eu também!!! "Seja como a fonte que transborda e não como o tanque que contém sempre a mesma água" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now