JonHerer Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Liquid Soul - Synthetic Vibes 1. Synthetic Vibes 2. Crazy People 3. Escape 4. The Source 5. I Get A Rush 6. Unannounced Portal 7. 06.15 AM 8. Capoccino 9. Tagtraum http://www.saikosounds.com/english/display...ase.asp?id=6029 Happiness is like peeing your pants...everyone can see it, but only you can feel its warmth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Space_Shuttle Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Progressivo nao e mt o meu estilo -_- MYSPACE Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonHerer Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 Tb gosto mais de bacalhau cozido Happiness is like peeing your pants...everyone can see it, but only you can feel its warmth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mack Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Eu gosto mesmo é de papas de abóbora! De certeza k sao todas gds malhas cm este senhor ja nos habituou, bem k o gostava de o ouvir ao vivo outra vez! the unexpected visitor Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjuna Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 :toosad: por acaso desiludiu-me bueeessss... o progressivo precisa de uma "revolução" já tá como o full on... todo igual... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonHerer Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 Concordo... È bem produzido.. audivel... entra bem e dança-se bem... Mas não traz nada de novo... Happiness is like peeing your pants...everyone can see it, but only you can feel its warmth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huanita Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 é verdade... n traz nada de novo, mas a partir do momento em k me toca lá no fundo, n preciso de mais tou amar (vou ouvir a 4ª) Nothing happens unless there is first a dREAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
mack Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Eu enquanto n ouvir o cd todo e com qualidade de jeito n posso dar a minha opiniao do mesmo!Espero k n esteja assim tao mau cm voces tao a dizer! Mas a Huanita é k tem razao:"mas a partir do momento em k me toca lá no fundo, n preciso de mais"! boom :stoned: the unexpected visitor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now