dubadelic Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 -- -- Label: Celestial Dragon Records - 1. Process of Unfolding 2. Neurosomatic Circuit 3. Atmos-spheres 4. Spectral Processor 5. Aes Dana - Natti Natti (Androcell rmx) 6. Efflorescence 7. Gnome Dosed 8. Dub Crickets - in Psyshop.com Warm melodies are diversified against a framework of intricate rhythms and arching harmonies. Unique spoken samples are incorporated seamlessly and used with clear intent. Interstitial atmospheric sounds provide for a continuous listening experience. E pelos vistos, o livrinho que acompanha o cd tem 8 paginas, cada uma delas com uma especie de interpretaçao visual psicadelica de cada uma das faixas. Have a nice trip ignorance is bliss. no wonder so many people are happy with Windows. _myspace _ _chinese fur farms - "ah e tal assinem a petiçao mas nao vejam o video." - vejam mas e' o video, assinem a petiçao e boicotem peles de qualquer animal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natti Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Este albúm está simplesmente perfeito! Lindo... está na minha playlist há já algum tempo... I'm on a mission! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpas Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Tou curiosa...depois tens k m mostrar linda...hihihihiii no nosso segredo :anjo: A capa tá mto mto linda mesmo Se queres que a Vida te Sorria, que tal começares por sorrir...?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Sem duvida dos melhores CD's de Chill Out que já ouvi Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Este albúm está simplesmente perfeito! Lindo... está na minha playlist há já algum tempo... 5. Aes Dana - Natti Natti (Androcell rmx) Foi dedicada a ti? "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natti Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Este albúm está simplesmente perfeito! Lindo... está na minha playlist há já algum tempo... 5. Aes Dana - Natti Natti (Androcell rmx) Foi dedicada a ti? Obviamente que sim! Eu e o Androcell somos unha e carne... :kisssss: I'm on a mission! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpas Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Já temos este também...muito bom!!! :flowers: Obrigado ALien pelo "preview" :kisssss: Se queres que a Vida te Sorria, que tal começares por sorrir...?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Já temos este também...muito bom!!! :flowers: Obrigado ALien pelo "preview" :kisssss: You're wellcome mate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now