Jump to content
  • Create New...

Starlight Records - Inadmissivel!

Hyperflow Records
 Share

Recommended Posts

Peço desculpa pelo seguinte texto estar em inglês mas peno que é de fácil compreensão.É pena...mas é a realidade.

Well...For the second time i see this...

If you go to the starlight records site and go to the "about us" part, you will find more then half of the text was exact copy paste from the Hyperflow records website, the first time we saw it we kindly asked to the text to be changed, they changed , and now they have it online again - how professional are this people??Stealing (yes, stealing) other companies text and lying saying it all be changed and then post it again - are they having a laugh on our company or something??As i told one of the responsables from this label, all content in our webite is under copyright, so we will have to take a different action besides just be kind and ask to change the text they STEALED from us.It´s a shame there are labels working like this - this kind of actions are not aceptable.

Here is the text on our website:

"...a country where trance´s presence is highly felt - Hyperflow is a global project who searches the most upfront psychedelic trance music all over the globe, testing it on the dancefloors and spreading it worldwide.Wether it´s in your bedroom or in massive outdoor festivals, we promise you full energy dance stompers made to make you dance!!!"

Here is the text in starlight records webpage:

""...a country where trance´s presence is highly felt - Starlight records is a global project who searches the most upfront psychedelic trance music all over the globe, testing it on the dancefloors and spreading it worldwide.Wether it´s in your bedroom or in massive outdoor festivals, we promise you full energy dance stompers made to make you dance!!!"

We don´t need more copy cats in this scene - is it so difficult to writte some lines about your project?does this guys can´t even do that??

www.myspace.com/hyperflowrecords

www.hyperflowrecords.com

V.A Lift Off - HF001 - available in cd and at all big digital stores

V.A In Orbit - HF002 - OUT NOW!!!

bannerinorbitsc2.gif

banneranimado-small.gif

Se o seu trabalho também fosse roubado gostava de saber se deixava os autores de tal acto passarem impunes, tal como nõs não o deixamos e já tomámos as medidas necessárias para resolver esta situação a outro nível.Se jã uma vez é um abuso. a segunda vez é incompreensível e inaceitável, e há desculpas que não pegam, pois uma empresa é responsável pelos conteúdos do seu website.

Mesmo depois de em publico terem dado uma desculpa, nunca tiveram a sensibilidade de sequer enviar um e-mail a explicar o sucedido nem a pedir qualquer tipo de desculpa, sendo então por essa razão que optámos agir por outra via (e não é por falta dos contactos, pois no site onde souberam roubar alguns textos, estão também os contactos).

www.myspace.com/hyperflowrecords

www.hyperflowrecords.com

V.A Lift Off - HF001 - available in cd and at all big digital stores

V.A In Orbit - HF002 - OUT NOW!!!

bannerinorbitsc2.gif

banneranimado-small.gif

Era já queimá-los vivos, incendiar as bandeiras dos seus países, e claro, assassinar o web designer!! Viva a palestina!

:lol:

Um dia ia eu na floresta, e apareces tu! Resolvi dar-te uma prenda...

E que rica prenda!

In the 60's people took acid to make the world weird.

Now the world is weird and people take prozac to make it normal.

Vamos todos tomar o ácido às 23:59 e não se esqueçam dos toalhetes húmidos para limpar as mãos depois dos camarões.

Ignorando activamente: 9 users!

Era já queimá-los vivos, incendiar as bandeiras dos seus países, e claro, assassinar o web designer!! Viva a palestina!

:lol:

Principalmente o web designer essa corja é keimá-los mesmo para não poluirem mais o mundo com essas coisas infieis :lol::lol:

não é da minha conta, mas acho que está-se a criar uma tempestade num copo de shot.

Já os esmagaram, acho que nao vale a pena exterminá-los

:(

Does the set of all those sets that do not contain themselves contain itself?

não é da minha conta, mas acho que está-se a criar uma tempestade num copo de shot.

Já os esmagaram, acho que nao vale a pena exterminá-los

:(

Concordo plenamente Brunolas :)

E como diz um amigo meu.... Isto não são guerras da nossa cabeça :hammer: ;)

A Starlight gostaria de deixar um pedido de desculpas.

Starlight Records promete que nao voltara acontecer mais nenhuma vez tal situação, situaçao a qual nos pedimos desculpas mais uma vez pelo transtorno causado pois foi uma grande falta de profissionalismo do nosso ex webdesigner

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Member Statistics

4,907
    Total Members
    653
    Most Online
    zZora
    Newest Member
    zZora