alienXperience Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 bolota -------> Sobreiro Link to comment Share on other sites More sharing options...
spock Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Sobreiro=Chaparro Random Mode @ Beatport http://soundcloud.com/spock/straight-flush Groove Technology Records A VENCER TITULOS DA TRETA DESDE 1893 - FUNDADOS POR UMA NOTICIA DE UM JORNAL DE LISBOA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leppy Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Chaparro »»»» Alentejano Leppy - Woorpz Records www.soundcloud.com/leppy www.soundcloud.com/shadowtotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 alentejano----> a minha bisav ó é alentejana! Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 tão ngm resp:( :toosad: Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
zee Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Alentejana»»»»comadre "Atenção em vez de eficiencia, fluxo suave em vez de velocidade" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 comadre »»»»» cusquices «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjuna Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 cusquices » GAJAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
drunktoad Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 tão ngm resp:( :toosad: tão ngm resp:( :toosad: <<< pasmaceira! P.L.U.R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spock Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Gajas=+ gajas Random Mode @ Beatport http://soundcloud.com/spock/straight-flush Groove Technology Records A VENCER TITULOS DA TRETA DESDE 1893 - FUNDADOS POR UMA NOTICIA DE UM JORNAL DE LISBOA Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 + gajas »»»»» orgias :nhak: :nhak: :nhak: Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 orgias »»»» criatividade «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 criatividade >> originalidade "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 originalidade.--------> lilianapittagroz! ehehehe agr é q vos tramei a tds! Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
drunktoad Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 lilianapittagroz - caldas da rainha P.L.U.R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 caldas da rainha----->Xú :><P: eheh e agr?! esta é p a luar! Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natti Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Xu >>> anda lá rapaz! I'm on a mission! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 anda lá rapaz!-------------->Tu queres é ser diferente! Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
floating machine Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 tu queres é ser diferente »» freak -«««dub your floating mind »»»- https://floatingmachine1.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/floatingmachinesounddesign/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 freak---------> térérés Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
--Atman-- Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 india Quanto mais procuras menos alcanças! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leppy Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 India »»»»» Sadhus Leppy - Woorpz Records www.soundcloud.com/leppy www.soundcloud.com/shadowtotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Sadhus -----> Masus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leppy Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 lololol (já calculava k fosse sair algo assim...) Masus »»»»»» Chicote Leppy - Woorpz Records www.soundcloud.com/leppy www.soundcloud.com/shadowtotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
spock Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 chicote=latex Random Mode @ Beatport http://soundcloud.com/spock/straight-flush Groove Technology Records A VENCER TITULOS DA TRETA DESDE 1893 - FUNDADOS POR UMA NOTICIA DE UM JORNAL DE LISBOA Link to comment Share on other sites More sharing options...
zee Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Latex»»»»tiranossaurus Rex :diabo: "Atenção em vez de eficiencia, fluxo suave em vez de velocidade" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 tiranu...blabla ex ---------->bicho mau feio e grande Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Di ॐ Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Bicho mau feio e grande -----> Cenora ( foi o q me veio a caveça lol Nao use drogas: Use Música =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 cenora------------> vegetal? Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Bicho mau feio e grande -----> Cenora ( foi o q me veio a caveça lol vegetal? >> animal "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 animal-----> pilinha grande e grossa (lol p onde isto me está a dar hj!) Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 (lol p onde isto me está a dar hj!) >> para o anhanço... :zzz: "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
drunktoad Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 para o anhanço... <<< tolas tostadas P.L.U.R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spock Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 tolas tostadas=alberto das bicicletas Random Mode @ Beatport http://soundcloud.com/spock/straight-flush Groove Technology Records A VENCER TITULOS DA TRETA DESDE 1893 - FUNDADOS POR UMA NOTICIA DE UM JORNAL DE LISBOA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Di ॐ Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 alberto das bicicletas ----> Loja do mestre andré LOL Nao use drogas: Use Música =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chanfro Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Loja do mestre andré »»»» xiroflé xiroflá Gruß aus dem fluß Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cookie Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 xiroflé xiroflá »»» fui ao jardim da celeste.. Nada é permanente, salvo a mudança! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 fui ao jardim da celeste ------>Fui ao jardim da Pena em Sintra LINDUUUUUUU Link to comment Share on other sites More sharing options...
drunktoad Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Fui ao jardim da Pena em Sintra <<< o que foste lá fazer? P.L.U.R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chanfro Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 o que foste lá fazer?»»»» xiroflé flé flá Gruß aus dem fluß Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 xiroflé flé flá >> pudim "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
wondergirl Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 pudim ---------> flã :nhak: Every moment is a golden one for him who has the vision to recognize it as such. Henry Miller Link to comment Share on other sites More sharing options...
drag Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Pudim flan mas só se for de baunilha eheheheheh :wowow: Tacere nescit idem qui nescit loqui drag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 baunilha »»»»» morango «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 morango »»»» chantilly Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 chantilly >> :censored: "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
wondergirl Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 chantilly-------> lambidelas.... Every moment is a golden one for him who has the vision to recognize it as such. Henry Miller Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 chantilly e lambidelas >> :censored: :censored: :censored: "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leppy Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 :censored: »»»»»» látex Leppy - Woorpz Records www.soundcloud.com/leppy www.soundcloud.com/shadowtotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avózinha.Susto Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 latex >>> líquido Link to comment Share on other sites More sharing options...
wondergirl Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 líquido----->gel :diabo: Every moment is a golden one for him who has the vision to recognize it as such. Henry Miller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leppy Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Gel »»»»»» Aerogel!!!!! Leppy - Woorpz Records www.soundcloud.com/leppy www.soundcloud.com/shadowtotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
flor Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 AEROGEL - Como estás ? Espero que tudo bem. Já estou com saudades de estar com o meu amigo. Portanto aqui vai um abraço muito apertado e muitos beijinhos. Maggie aka Flor SAVE WATER... Drink champagne !!! num sô flori qui si cheiri Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Como estás ? Espero que tudo bem. Já estou com saudades de estar com o meu amigo. Portanto aqui vai um abraço muito apertado e muitos beijinhos. Maggie aka Flor >> SMS "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
flor Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 SMS - MMS SAVE WATER... Drink champagne !!! num sô flori qui si cheiri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juggler Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 MMS ---> AMD JUGGLER (United Beats Rec.) More infos: https://facebook.com/jugglingpt https://facebook.com/djpedrogaspar https://facebook.com/freakyfiction Link to comment Share on other sites More sharing options...
Di ॐ Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 AMD -----> Alexandre manuel dias Nao use drogas: Use Música =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Alexandre manuel dias -------> Adolfo dias (ler rápido ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 adolfo dias --------->liliana pitta groz dias! eheheheehhehe Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Di ॐ Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 liliana pitta -----> aquariana de gingeira ! Nao use drogas: Use Música =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 aquariana de gingueira (axo q to a mandar barda)-------------------> lilianapittagroz! ehdeheeheeheheh ja vos tramei de novo! Di ॐ és mt querida:) espero encontrar-t em breve numa festinha! Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sci Tech Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 lilianapittagroz »»» sempre a lixar-nos no ZZZTTTTT Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 smp a lixar-nos no ZZTTTTTTTT-----------> ahahahahaahaahha Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Di ॐ Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 ahahahaha ------> Tamos feitas ctg :D Oxalá nos encontremos mesmo numa festinha liliana Nao use drogas: Use Música =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
drunktoad Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Tamos feitas ctg <<< Nem pensar!!! P.L.U.R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Di ॐ Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Nem pensar -----> Viajar Nao use drogas: Use Música =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juggler Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 viajar ----> Brasil JUGGLER (United Beats Rec.) More infos: https://facebook.com/jugglingpt https://facebook.com/djpedrogaspar https://facebook.com/freakyfiction Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganeisha Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Brasil---------->Copacabana DJ Ganeisha Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Copacabana »»»» Bahia (quem me dera estar lá agora ) Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chanfro Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Bahia»»»»SOLARIS DANCE FESTIVAL no carnaval, brotas sao paulo ( quem me dera estar lá agora ) Gruß aus dem fluß Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 no carnaval »»»» vou até Torres Vedras Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spock Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Torres Vedras= Sines Random Mode @ Beatport http://soundcloud.com/spock/straight-flush Groove Technology Records A VENCER TITULOS DA TRETA DESDE 1893 - FUNDADOS POR UMA NOTICIA DE UM JORNAL DE LISBOA Link to comment Share on other sites More sharing options...
paKeR Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Sines --> sinos :hammer: ____ PLUR ____ PLUR Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 sinos >> piramides "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 piramides »»» grande moca Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 grande moca »»»»» moleza «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 moleza »»» é o que me tá a dar agora Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 é o que me tá a dar agora ------> Vontade de bazar daki do bules e ir beber umas bejekas numa esplanada à beira mar plantada:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
drunktoad Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Vontade de bazar daki do bules e ir beber umas bejekas numa esplanada à beira mar plantada <<< boa vida.... P.L.U.R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Boa vida -------> .110. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 .110. »»»» já marchava.. Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Já marchava ---------> ZZZTTTTTTT Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 ZZZZTTTTT-------> meu fórum favorito! eheheheheehe Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 meu fórum favorito! >> epá acho que é um parecido com este.. "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
drunktoad Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 epá acho que é um parecido com este <<< também acho P.L.U.R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 também acho »»»» copião :><P: «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
spock Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 copião=coberlinde Random Mode @ Beatport http://soundcloud.com/spock/straight-flush Groove Technology Records A VENCER TITULOS DA TRETA DESDE 1893 - FUNDADOS POR UMA NOTICIA DE UM JORNAL DE LISBOA Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 coberlinde(?! ké ixo?!?!!?)-------------> jogar berlindes Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
zee Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 jogar berlindes»»»»»criança "Atenção em vez de eficiencia, fluxo suave em vez de velocidade" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psydroid Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 morangos Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 morangos-------> chatilly! Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Chantily ---------> Nham Nham Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Nham Nham »»»»» beijo! «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
ॐ Myzõ! Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 beijo!---------> amor! Djane Myzö (Blissful/Killa/Jet Lag/Full Moon Culture/Nostradamus/Boundless Music) MYZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
perception Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 amor ~ cheiras a sexo :humpbunny: Does the set of all those sets that do not contain themselves contain itself? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natti Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 cheiras a sexo >>> quem, eu? I'm on a mission! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Quem, eu? »»»» a vizinha... «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
EstralaBomba Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 a vizinha... »»»» bernardina Eu e o Figo em Espanha éramos legendas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alienXperience Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 bernardina ------> gabardina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 gabardina »»»»» chuva «Nada, senão o instante, me conhece...» Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now