Zink Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 olhem quem vai editar um cd... 1. Peaking Duck 2. Sumo 3. Apogee 4. Scoop 5. Critical Mass 6. Spooki Shit 7. Jungle Juice 8. Hard Life 9. Big Squid Already well known internationally as a DJ with a unique ability to source and play the freshest sounds, Paul's credentials are well documented. A veteran from Goa parties since the mid nineties, he was quickly noticed by TIP records and joined in 2001 as a label DJ along with Dimitri Nakov and Raja Ram. After two years in the London Tip Office, he then relocated to Ibiza where he soon began to co produce music with artists such as Earthling, Shanti and Bushman. In 2002 he joined Spun Records as Ibiza label manager and AandR/DJ, compiling the very well received Spun Complilation: 'Tweakers'. A regular at many of the bigger events in Europe, Mexico, South America, Israel and Japan, Paul is one of the most sought after Psy Trance DJ's around the world, having made his reputation for playing powerful sets of his own particular style of Hi Tech inspired Full On and continuously pushing the boundaries of the Psy Trance medium. His exacting taste, and ability to source music has led to five very successful V.A compilations so far, on labels such as Crystal Matrix, Spun, Sirius, and Sound Sorcery; all of which have been firm favourites with on the world DJ circuit. This new release promises to maintain both his profile as one of the most influential DJ's around, and as an Artist in his own right.For High Life, he chose to collaborate with both established and emerging artists, delivering an album with a twist. Originally planned to be his sixth V.A compilation, Paul was unable to find ready made tracks that defined what he wanted to say musically, therefore he decided it was about time to sit and make the exact music that described what he felt was the future wave of the Psy Trance genre. A more minimal approach to Full On, one that recalls the late nineties tech trance artists, yet with cutting edge modern production and up to date grooves. The album contains 9 exclusive new tracks, each one a testament to his relentless pursuit of originality and quality. This is genuinely contemporary music for those with discerning taste and a passion for the very latest in an ever changing medium. Several well known artists such as Earthling, PTX, Quantum, Loud and Insomnia are some of Paul's co-conspirators here, and the resulting sounds are completely unique to these dynamic collaborations. SAMPLES Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abhay Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Preparem-se que aí vem bomba !!!! :D Dá para ter uma noção do material que aqui está, depois do brutal set que este menino fez na Psybertech 2008 DJ ABHAY MY SPACE Groove Technology Records Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trilians Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Já estoua ver este cdzinho na minha case!! A pox é!! See you All at the Dance Floor XD ::::....CLICK....:::: Dj TRL WOorpz INFO, BOOKINGS & MORE: nunohello@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zink Posted December 9, 2008 Author Share Posted December 9, 2008 já saiu!... Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abhay Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 já saiu!... E a encomenda já está feita! Aí vem uma prenda de Natal antecipada DJ ABHAY MY SPACE Groove Technology Records Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRADIK Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 A minha tambem!:P N3urofitness (Crystal Matrix | Ajna Groove | Magnitud) | Fradik (Magnitud) | www.myspace.com/n3urofitness Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goavillas Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 Bem este não tinha desculpa para fazer porcaria. Pelas samples posso dizer que o verdadeiro Psy anda aí de novo. Gostei imenso das músicas especialmente a 3 a 4 e a 5 que parecem ter mais influências Goa. Contudo todas as outras são bestiais pois têm várias variações de tom e estão sempre em crescendo do pouco que ouvi. 5 Estrelas. GOAFOREVER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmic Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Concordo. 5 estrelas mesmo hehe Já ouvi o album e está muito boom. Psychedelic is not dead! "The longest journey starts with a single step" psygate.net moonblast.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saikotek Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Muito bom o album deste senhor!!! Groove Technology Records Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zink Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 Muito bom o album deste senhor!!! acabadinho de dar a 1ª "vista de ouvidos" e estou plenamente de acordo!!! muita qualidade, acima de tudo... Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abhay Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Eu avisei eehehehehheh DJ ABHAY MY SPACE Groove Technology Records Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindernetic Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Bem este não tinha desculpa para fazer porcaria.Pelas samples posso dizer que o verdadeiro Psy anda aí de novo. Gostei imenso das músicas especialmente a 3 a 4 e a 5 que parecem ter mais influências Goa. Contudo todas as outras são bestiais pois têm várias variações de tom e estão sempre em crescendo do pouco que ouvi. 5 Estrelas. GOAFOREVER Axo q disseste tudo... e o resto das musicas, seguem os bons samples q ouviste;) Olha la Goavillas, ja ouviste Hinnergy ????? olha k es gajo pa apreciar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidfreak Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 para ser sincero não axei nada de especial ------- http://www.myspace.com/kanhabys - -( MAGIC DWARFS) http://www.myspace.com/magicdwarfsmotionaction As festas trance são celebrações onde se atravessa diferentes estados espirituais sob o efeito estimulante das cores, luzes e movimentos, sendo realizadas em lugares considerados centros energéticos. A característica principal dessas festas é que elas não se baseiam apenas na música, incorporando também elementos locais e ancestrais, e criando, dessa forma, todo um movimento cultural em que se baseia o conceito e planejamento do evento, em uma atmosfera de tolerância e aceitação. A organização de uma festa trance é, portanto, semelhante a um ritual, onde o elemento primordial é a harmonia entre as pessoas, para que assim se possa alcançar os estados elevados da consciência, convertendo-se a festa em um ser vivo e inteligente, em completa harmonia com a natureza e o cosmos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goavillas Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Bem este não tinha desculpa para fazer porcaria.Pelas samples posso dizer que o verdadeiro Psy anda aí de novo. Gostei imenso das músicas especialmente a 3 a 4 e a 5 que parecem ter mais influências Goa. Contudo todas as outras são bestiais pois têm várias variações de tom e estão sempre em crescendo do pouco que ouvi. 5 Estrelas. GOAFOREVER Axo q disseste tudo... e o resto das musicas, seguem os bons samples q ouviste;) Olha la Goavillas, ja ouviste Hinnergy ????? olha k es gajo pa apreciar Não conhecia e olha que gostei muito. Bem Psy e com toques de Goa, talvez um pouco repetitivo... Não muito comum nos Brazileiros. Obrigado pelo conselho. GOAFOREVER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skracth Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Gande bomba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zink Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 acho que o grande trunfo deste cd é que mete sempre qualidade numa boa diversidade musical, se é que me faço entender...penso que isso se deve ao facto de o mesmo ser na totalidade feito em colaboração com outros artistas... Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zink Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Bem este não tinha desculpa para fazer porcaria.Pelas samples posso dizer que o verdadeiro Psy anda aí de novo. Gostei imenso das músicas especialmente a 3 a 4 e a 5 que parecem ter mais influências Goa. Contudo todas as outras são bestiais pois têm várias variações de tom e estão sempre em crescendo do pouco que ouvi. 5 Estrelas. GOAFOREVER Axo q disseste tudo... e o resto das musicas, seguem os bons samples q ouviste;) Olha la Goavillas, ja ouviste Hinnergy ????? olha k es gajo pa apreciar Não conhecia e olha que gostei muito. Bem Psy e com toques de Goa, talvez um pouco repetitivo... Não muito comum nos Brazileiros. Obrigado pelo conselho. GOAFOREVER Tenho aí um álbum deles intitulado "Só Imaginação" que por acaso é bem fixe, sim sr... è deste projecto que estão falar, certo?... Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindernetic Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Esse album nao conheço ! Mas deve ser do mesmo, pois o projecto é brasileiro, e o album a k conheço é outro ( "Respire" ) ! Goavillas, sempre k ouvir algo do teu genero, eu apito Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now