Signa Psy Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 roLive Divine Stones (urbany antidot) signa (free spirit) signal flow (hypergate records/mdl crew) DJs melady vs bife (looping sonds productions) psyonik (devil ground productions) biil full trip (devil ground productions) ketamadness (looping sounds) nyara (union records) ricky bird (secret noise) vibe tess(magic vibes) mulondark (trance mafia/looping sonds) Chill devil groud productions famaly Deco vision lock Location a1 sair em coimbra norte entrar em coimbra sempre em frente ate a retunda da portela k tem uma ponte de ferro viras a eskerda para penacova e andas 13 km ate a festa segue as setas boa viagem Entry fee 5 grounds Organizer devil ground productions Hotline 914417109 Email mula_pf@hotmail.com Submitter mulondarkmulondarkCF Portugal/coimbra Zuletzt hier: 1h 08m | Parties added by mulondark Link to comment Share on other sites More sharing options...
belhote Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 bora p coimbra... ..::Vision Lock::.. SKULLS SYSTEM FREE FESTIVAL 28-30 MAIO http://elastiktribe.org/index.php?showtopic=21094 QUE BEM QUE SE ESTÁ NO CAMPO Link to comment Share on other sites More sharing options...
ß эn t ø Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 boraaaaaaa A Natureza luta pelo equilíbrio, o Homem luta pelo consumismo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
belhote Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Future In The Jungle (devil ground productions) Live Divine Stones (urbany antidot) Signa (free spirit) Signal flow (hypergate records/mdl crew) DJs Melady vs Bife (looping sonds productions) Psyonic (devil ground productions) Blil Full trip (devil ground productions) Ketamadness (looping sounds) Nyara (union recordS) Vibe tess(magic vibes) Mulondark (trance mafia/looping sonds) Reiki Bird (global expirience) Acidjoker (tribo do sol...morning grooves) Chill Devil groud productions famaly Deco Vision Lock Entrada: 5 grounds Rota: a1 sair em coimbra norte entrar em coimbra sempre em frente ate a retunda da portela k tem uma ponte de ferro viras a eskerda para penacova e andas 13 km ate a festa segue as setas boa viagem PARA CHAISHOOP CONTACTAR:914417109 ou mail:mula_pf@hotmail.com ..::Vision Lock::.. SKULLS SYSTEM FREE FESTIVAL 28-30 MAIO http://elastiktribe.org/index.php?showtopic=21094 QUE BEM QUE SE ESTÁ NO CAMPO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signa Psy Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 brutal flyer!!!!loool siga ps:gosto do flyer pk fui eu k fix ahahahahahahhahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
belhote Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 brutal flyer!!!!loool siga ps:gosto do flyer pk fui eu k fix ahahahahahahhahahah :fart: ..::Vision Lock::.. SKULLS SYSTEM FREE FESTIVAL 28-30 MAIO http://elastiktribe.org/index.php?showtopic=21094 QUE BEM QUE SE ESTÁ NO CAMPO Link to comment Share on other sites More sharing options...
psynando Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 brutal flyer!!!!loool siga ps:gosto do flyer pk fui eu k fix ahahahahahahhahahah :fart: mais uma festa com muito trabalhinhooo te jah meus bebados filhotes http://www.facebook.com/events/297366807056421/ http://www.facebook.com/events/150310305134104/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trilians Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Força aí para a festa pessoal!! Divirtam-se!! See you All at the Dance Floor XD ::::....CLICK....:::: Dj TRL WOorpz INFO, BOOKINGS & MORE: nunohello@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psymind Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 óh joker...vai pastar pá Só vais fazer barulho, mais nada!!! Se houver guest list vê lá se te lembras dos amigos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divine Stones Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 lets rock Divine Stones (Urban Antidote Records) MSN: divinestones@hotmail.com New tracks and next gigs @ myspace: MySpace.com - Divine Stones' Profile Link to comment Share on other sites More sharing options...
gandharva Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 retunda I guess part of me or a part of who I am, a part of what I do Is being a warrior - a reluctant warrior, a reluctant struggler But... I do it because I'm committed to life We can't avoid it, we can't run away from it Because to do that is to be... cowardice- To do that is to be subservient... to devils, subservient to Evil and so that the only way to live on this planet With any human dignity at the moment is to struggle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signa Psy Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 retunda lol!!!!foi copy past......se fosse eu a escrever nao dava o errooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ß эn t ø Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 brutal flyer!!!!loool siga ps:gosto do flyer pk fui eu k fix ahahahahahahhahahah ahahahahha ta fixolas sim senhor! sigaaa po caneiro bater a sapataaaaaa A Natureza luta pelo equilíbrio, o Homem luta pelo consumismo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baxxx Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Festinha mesmo ao lado de casa e com um flyer tão fixe...dúvidas dissipadas,estou lá de certeza Até lá Link to comment Share on other sites More sharing options...
impact Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 q cambada! hehe é assim mesmo..bota festaaaa!! boa sorte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ß эn t ø Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Festinha mesmo ao lado de casa e com um flyer tão fixe...dúvidas dissipadas,estou lá de certeza Até lá o k tu keres sei eu correção! estamos la de certeza A Natureza luta pelo equilíbrio, o Homem luta pelo consumismo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baxxx Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Festinha mesmo ao lado de casa e com um flyer tão fixe...dúvidas dissipadas,estou lá de certeza Até lá o k tu keres sei eu correção! estamos la de certeza Já falta pouco!! Vamos todos lá parar!!Sr Bento levas o vinho que eu levo a cerveja? Vamos levantar ondas no Mondego! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Olha que bom....vai haver baile aqui tao perto de casa. vou ver se mando aì um salto Link to comment Share on other sites More sharing options...
ß эn t ø Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Festinha mesmo ao lado de casa e com um flyer tão fixe...dúvidas dissipadas,estou lá de certeza Até lá o k tu keres sei eu correção! estamos la de certeza Já falta pouco!! Vamos todos lá parar!!Sr Bento levas o vinho que eu levo a cerveja? Vamos levantar ondas no Mondego! levo o vinho sim senhor! e o whisky A Natureza luta pelo equilíbrio, o Homem luta pelo consumismo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magical organism Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 levo o vinho sim senhor! e o whisky Tou contigo então! Té sábado! "Um giro secreto em nós faz girar o universo.A cabeça desligada dos pés,e os pés da cabeça.Nem se importam.Só giram,e giram" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ß эn t ø Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 levo o vinho sim senhor! e o whisky Tou contigo então! Té sábado! sigaaa mano! nunca mais te vi .. té jazZ A Natureza luta pelo equilíbrio, o Homem luta pelo consumismo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
belhote Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 a caminho para os preparos... ..::Vision Lock::.. SKULLS SYSTEM FREE FESTIVAL 28-30 MAIO http://elastiktribe.org/index.php?showtopic=21094 QUE BEM QUE SE ESTÁ NO CAMPO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signa Psy Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 é ja amanha eheheh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ß эn t ø Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 é ja amanha eheheh correção amigo é jah hojeeeee A Natureza luta pelo equilíbrio, o Homem luta pelo consumismo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts