moonlight* Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 era tres vezes umas alegrias que nelas andavam perdidas......... you me and universe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moonlight* Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 eram pulos d um lado para o outro.... you me and universe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2much_high* Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 até que quando pulou alto...rachou o salto(alto)... 4:20 pm Work for a cause, not for applause ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moonlight* Posted September 8, 2008 Author Share Posted September 8, 2008 rachando o salto continuou a pular...ate que...... you me and universe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moonlight* Posted September 24, 2008 Author Share Posted September 24, 2008 subitamente apareceu o homen k dizia ser o pai natal..... you me and universe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2much_high* Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Pai natal ?! .. os pulos devem.me ter levado ao polo norte, dáí so posso tar a bater mal.. 4:20 pm Work for a cause, not for applause ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrador Ruvi Posted April 22, 2009 Administrador Share Posted April 22, 2009 Bater mal ou não, aquilo que meti soube-me mesmo bem...até porque.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2much_high* Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 até porque...é so um bocadito assim as vezes.. 4:20 pm Work for a cause, not for applause ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nativ Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Um bocadito às vezes basta! - disse Laurêncinio raivoso, espelhando a sua incontida danação (...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now