DigitalSelf Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 "It began with a dream. As mind became one with the machine, our consciousness was emersed in a digital reality as real as any other. We struggled to keep spirit alive but satured by media we lost our ability to dream and longed for escape from the ravaged Earth. And so it was given to us. A portal into a world of designer dreams crafted for our escape. All who could afford the delights of the virtual fulfilled their desires in a realm of endless possibilities. A new breed of performer was born whose dreams would be the opium for the masses. These digital gods were the dream stars and Aya was the most popular of them all. Millions tuned in every night as she ventured into the novelty of the virtual to dream herself a star…" 01. Dreaming intro 02. Gui Boratto - The Verdict (Kompact) 03. Deep Dive Corp. - Back & Forth (Jubilee) 04. Cindy Kat - Missing Link (Bong) 05. Djuma Soundsystem - Les Djinns (trentemoller rmx) (Get Physical Music) 06. Booka Shade - Take a Ride (Get Physical Music) 07. Daniel Licht - Blood Theme (Milan) 08. Venetian Snares - Hajnal (Planet Mu) 09. Scorb - Ipso Fvcto (Trick Music) 10. Scorb - Oracle (Ambivalent) 11. X-Dream - The 1st (Solstice) 12. Grapes of Wrath - D'em D'Aliens (Dropout Productions) DOWNLOAD Duration - 0h59m Bitrate - 160 kbps Size - 67 Mb Espero que gostem. "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natti Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 ... pede username e password, é mesmo assim? I'm on a mission! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted August 28, 2008 Author Share Posted August 28, 2008 Ops, tinha posto o link errado. Tenta de novo, já corrigi. "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piteira Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 ja tá a sacar..passo aqui mais tarde pro after:) Eco Drums Lab http://ecodrumslab.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piteira Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 gostei..eu que não sou entendido em musica, gostei das variações tanto de ritmo/beat como de textura, a cadencia tá boa na minha opinião, e para mim foi uma novidade..espero que continues..thanks for the trip. stay strong Eco Drums Lab http://ecodrumslab.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 Obrigado, ainda bem que gostaste. Cada vez mais ouço sonoridades diferentes dentro da electrónica e este set foi influenciado por isso mesmo. Vários tipos de música que andava a ouvir na altura em que muitos dos artistas têm coisinhas mais calmas. Hoje em dia é cada vez mais dificil encontrar música boa nas edições de chill "mais comuns" que têm saído, para dizer a verdade muitos cds já me passam completamente ao lado. "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&Ms Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Acho que foi uma aposta ganha Andrei! Grandes sons para desenjoar do pseudo-chill que anda por aí... "INTERVAL" . ELECTRONIC, CINEMATIC & ACUSTIC AMBIENT http://soundcloud.com/m-ms/interval-origami-sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
NéOn Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Curti milhões!! Gui Boratto, Djuma Soundsystem e Booka Shade são somente alguns dos meus artistas favoritos na dande scene mundial Continua nesta onda, é sem dúvida uma lufada de ar fresco na vertente Chill Out! FREE SPIRIT HI5 FREE SPIRIT MYSPACE FREE SPIRIT WEBSITE SOU FEIO, PORCO E MAU Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjuna Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 "It began with a dream.As mind became one with the machine, our consciousness was emersed in a digital reality as real as any other. We struggled to keep spirit alive but satured by media we lost our ability to dream and longed for escape from the ravaged Earth. And so it was given to us. A portal into a world of designer dreams crafted for our escape. All who could afford the delights of the virtual fulfilled their desires in a realm of endless possibilities. A new breed of performer was born whose dreams would be the opium for the masses. These digital gods were the dream stars and Aya was the most popular of them all. Millions tuned in every night as she ventured into the novelty of the virtual to dream herself a star…" 01. Dreaming intro 02. Gui Boratto - The Verdict (Kompact) 03. Deep Dive Corp. - Back & Forth (Jubilee) 04. Cindy Kat - Missing Link (Bong) 05. Djuma Soundsystem - Les Djinns (trentemoller rmx) (Get Physical Music) 06. Booka Shade - Take a Ride (Get Physical Music) 07. Daniel Licht - Blood Theme (Milan) 08. Venetian Snares - Hajnal (Planet Mu) 09. Scorb - Ipso Fvcto (Trick Music) 10. Scorb - Oracle (Ambivalent) 11. X-Dream - The 1st (Solstice) 12. Grapes of Wrath - D'em D'Aliens (Dropout Productions) DOWNLOAD Duration - 0h59m Bitrate - 320 kbps Size - 135 Mb Espero que gostem. ainda não ouvi mas fiquei bastante surpreendido com a track list.. não porque tenha musicas de artistas de que gosto bastante, mas pela "diversidade"... tb nunca te imaginei a ouvir musicas da Get Physical! lolol bou sacar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&Ms Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Tá mesmo fixe, playing and playing and playing some more... "INTERVAL" . ELECTRONIC, CINEMATIC & ACUSTIC AMBIENT http://soundcloud.com/m-ms/interval-origami-sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpas Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Já há disto lá em casa certo? Tenho que ouvir Se queres que a Vida te Sorria, que tal começares por sorrir...?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjuna Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 xiça que demora a sacar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&Ms Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 xiça que demora a sacar... A 320kbps não admira, mas vale a pena a espera! Nunca pensei que alguém conhecesse por aqui Venetian Snares ! "INTERVAL" . ELECTRONIC, CINEMATIC & ACUSTIC AMBIENT http://soundcloud.com/m-ms/interval-origami-sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjuna Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 So não curti de uma musica e foi pelo simples facto de já tar farto de a ouvir.. alem que acho que destoa um pouco Djuma Soundsystem - Les Djinns (trentemoller rmx) (Get Physical Music) Existem varios remix desta faixa bem fixes.. ouçam que vão gostar… Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjuna Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 DS.. depois de ver que tens la uma musiquitas mais na onda de "breaks" e outras mais alterativas "aconselho" a dares uma vista olhos por esta loja online beatsource.com (provavelmente já conheces) tem muita "tralha" mas encontra-se musica bem fixe.. principalmente na area de "Abstrack/leftfield hip hop".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted November 1, 2008 Author Share Posted November 1, 2008 Obrigado pessoal, fico contente por terem gostado. anjuna, tenho ouvido muita coisa na onda da get physical. Ultimamente por estes lados tem tocado bastante techno minimal e electro, há que alargar os horizontes. Já há algum tempo que ando a ficar saturado daquele chill out "mais comum". Vou investigar esse site (não, não conhecia), obrigado pela dica. "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sérgio Walgood Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 muito bom!! Ajnavision Records Sergio Walgood @ Myspace.com Random Mode @ Myspace.com En Sof Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&Ms Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Highlly adictive stuff!!! "INTERVAL" . ELECTRONIC, CINEMATIC & ACUSTIC AMBIENT http://soundcloud.com/m-ms/interval-origami-sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganeisha Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Gostei! Sim senhora menino André! Por acaso ando viciada em Booka Shade DJ Ganeisha Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindernetic Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 A mim aparece-me um ficheiro de 40 M pa sacar ..... Será a versao light quality ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&Ms Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 André se quiseres eu meto isso no meu Podcast (160kbps) e meto aí o link para o download. Just a thought "INTERVAL" . ELECTRONIC, CINEMATIC & ACUSTIC AMBIENT http://soundcloud.com/m-ms/interval-origami-sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindernetic Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Isso era nice ! Aqueles setzinhos la teus sao du best ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted November 5, 2008 Author Share Posted November 5, 2008 A mim aparece-me um ficheiro de 40 M pa sacar ..... Será a versao light quality ??? Pelos vistos a malta do podomatic agora converte todos os sets para 95kbs, só mesmo quem tem contas pro é que se safa. Já enviei ao Martim, não tarda muito deve tar aí a cair o novo link. "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
DigitalSelf Posted November 5, 2008 Author Share Posted November 5, 2008 Aí está ele. http://the_wireless_penguin.podOmatic.com/...40_54-08_00.mp3 Thanks eminem. "Só os que procuram o absurdo atingem o impossível." Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&Ms Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Dá-lhe Andrâncio!!! "INTERVAL" . ELECTRONIC, CINEMATIC & ACUSTIC AMBIENT http://soundcloud.com/m-ms/interval-origami-sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&Ms Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Não consigo deixar de ouvir isto... que bíxio... "INTERVAL" . ELECTRONIC, CINEMATIC & ACUSTIC AMBIENT http://soundcloud.com/m-ms/interval-origami-sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindernetic Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Mto interessante e diferente ! Tb ja o pus a rolar em casa de amigos e caiu bem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psiconauta Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Nunca pensei que alguém conhecesse por aqui Venetian Snares ! Já tinha colocado algures um post sobre Venetian Snares à uns tempos, a propósito deste disco: PS: Que espanto de capa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now